Kamis, 03 Maret 2011

How did i fall, in love, wiyh you *backstreetboys* 2

1. Remember when, we never needed each other
The best of friends like
Sister and Brother
We understood, we'd never be,
Alone

2. Those days are gone, and I want you so much
The night is long and I need your touch
Don't know what to say
I never meant to feel this way
Don't want to be
Alone tonight

reff:
What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

3. I hear your voice
And I start to tremble
Brings back the child that, I resemble
I cannot pretend, that we can still be friends
Don't want to be,
Alone tonight

What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

Oh I want to say this right
And it has to be tonight
Just need you to know, oh yeah

I don't want to live this life
I don't want to say goodbye
With you I wanna spend
The rest of my life

What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
Everything's changed, we never knew

How did I fall, in love, with you? 

sekali lagi aku memunculkan lagu itu untuk menanyakan... bagaimana rasa kagum yang bertahun-tahun sebagai seseorang yang dekat malah bisa jadi cinta?
dahulu malah aku gak ngerasa apa-apa.. sekarang semuanya terasa berbeda, sangat berbeda.

pertamanya tau lagu ini gara-gara main di kontrakan Marius, eeh, dia pasang lagu ini.. kirain lagu sapa, ternyata lagu lamanya BB.
langsung terkaget-kaget waktu liat bait pertama.
TARARARARARARAAA.....
somehing happened in u and me, specially me.
i don't know what i must to say.. don't know when it started. but i know i'm falling for you.
everything i do, i thought of u.

sekarang semuanya berbeda kayak bait tiga, aku gak bisa berbohong kalau aku suka, sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sama kamu :)
mencintai mengasihi adalah hak setiap orang kan?
apalagi katamu mencintai itu hak semua orang, jadi jangan marah kalau aku suka sama kamu :)
berbeda dari yang dulu, diemin aku, itu gakkan berarti apa-apa..

terkadang aku merasa, lebih baik kamu gatau apa yang aku rasain lhoo..
supaya kita bisa tetap seperti dulu, sayangnya, kamu tahu (i think) dan semua berbeda.

HOW DID I FALL IN LOVE WITH U.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar